Een beslismodel voor adequate besturing van de klantenservice
De AIM Traffic Matrix helpt bij een duidelijke en daadkrachtige besturing van de klantenservice, hoe de dag ook verloopt.
Het document helpt om het gesprek op gang te krijgen over de prioriteiten binnen het Klant Contact Centrum.
De Traffic Matrix is kosteloos te downloaden en direct toepasbaar binnen de klantenservice operatie.
Vul het document, samen met de belangrijkste stakeholders, en start vandaag met beter besturen.
Het is ook mogelijk om de Traffic Matrix samen met een van onze WFM Specialisten vorm te geven.
Boek hiervoor de kennismaking om te bespreken wat het beste past bij jouw klantenservice.
Ja, stuur mij de AIM Traffic Matrix
Voor wie is het AIM Traffic Matrix gemaakt?
- Klantenservice afdelingen die behoefte hebben aan een vooraf beschreven doordachte dag-sturing.
- Contact centers die te maken hebben met fluctuaties in aanbod, waardoor snel bij kunnen sturen belangrijk is.
- Workforce Management teams die het belangrijk vinden om op dezelfde manier traffic management uit te voeren.
Wat kun je met de AIM Traffic Matrix?
- Beschrijven van de sturingsmaatregelen die de traffic manager kan uitvoeren.
- Vastleggen in welke situatie de maatregel kan worden ingezet, en wanneer niet.
- Factoren laten meewegen als: tijdstip, wachttijd of servicelevel.
- Beschrijven van het escalatie-pad en noodprocedures bij storingen.
Wat heb je nodig om te beginnen?
- Excel
- Input van de stakeholders: Manager Oparations, Hoofd Klantenservice, CS Director, Teamleads, etc.
